Klachten?
Bij Acvita Zorg streven we naar een zorgvuldige aanpak van ons werk. Hoewel we ons best doen om alles foutloos te laten verlopen, erkennen we dat er soms dingen mis kunnen gaan. Als je niet tevreden bent, is het belangrijk om hier niet mee te blijven zitten. Geen enkel probleem is vreemd of onbelangrijk. We moedigen je aan om erover te praten, in eerste instantie met de betreffende persoon. Samen kunnen we naar een oplossing zoeken.
Als je ontevreden blijft, een klacht hebt of met vragen zit, nodigen we je uit om contact met ons op te nemen. Je kan je klacht bij ons indienen door te mailen naar klachten@acvitazorg.nl.
Benoem in dit mailbericht het volgende:
- Je naam
- Je geboortedatum
- Je e-mailadres
- Telefoonnummer waarop je te bereiken bent
- Naam van de locatie
- Naam van de groep
- Beschrijf precies wat er gebeurd is waar je over wilt klagen
- De naam van de medewerker(s) waar je over wilt klagen
- De datum (en tijdstip) wanneer hetgeen waar je over wilt klagen heeft plaatsgevonden.
Onze klachtenfunctionaris zal bevestigen dat we jou klacht goed hebben ontvangen. Daarna hoor je wat de vervolgstappen zullen zijn.